ÄNGSHOLMEN!!

Heej! Ska åka snart till boda brygga som i värmdö.. ;)
E så jälva taggad!!! Alla tror säkert att det e helt jälva dött där (på läger och sånt..)
Men inte ängsholmen! Så e snäll männonskor sköna ledare (som e typ 18-19 ) elr nått sånt..
Snygga killar, den perioden jag ska gå på e från 12 år till 14 ! Så det blir perfekt!
Plus att astrid tyckte att vi skulle säga att vi var 96:or, Så vi får se hur det blir med det ;) O.o
haha, Men nu ska inte jag hålla på och avsluja allt som händer på den dära ön.. ;)
Asså man blir värkligen inte missnöjd när man har gott där! Tro mej..
Detta blir min sjunde gången jag går på äh (förkortning till ängshomen)
Men berättar om allt sen när jag kommer hem! Love YA GUYS! <3
Ajuste! Här e en ängsholm låt, som några killar som har gått där kommit på, (när man e på lägret lysnar alla på den låten)

Söndagsseglarna - Ängsholmsgangsta



Kommentarer på STHLM gossips
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-21 @ 09:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Här kan du komentera.:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Kommentar:

YOU KNOW YOU LOVE ME
RSS 2.0