För genomskilig

Ni vet den där tunikan jag köpte igår? Ja den, när jag provade den igår hemma märkte jag att den var helt genomskilig och man såg allt. Fast jag provade ioch försig med en bikini under men ändå? Man kände sig inte precis klädd i den.Okej man ska väl ha den på stranden, men jag tyckte att 349 kr är lite väl dyrt för ett genomskiligt tyg! Ha ha så jag och mamma ska gå och lämna tillbaka den idag, det som är bra att man får 349 kr tillbaka som man kan köpa något roligare för!

Kommentarer på STHLM gossips
Postat av: olivia

NNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



;( haha <3 <3

2010-07-30 @ 11:55:27
URL: http://stockholmgossips.blogg.se/

Här kan du komentera.:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Kommentar:

YOU KNOW YOU LOVE ME
RSS 2.0