Min flygresa var HEET !!

......PÅ ALLA SÄTT......:D

Nu är jag hemma i Sverige igen , det känns både skönt men ändå inte !
Asså alltid skönt att komma hem men jag skulle ju varit där 5 veckor så är inte BRUN TYVÄRR och defenitivt inte klar med spanska SHOPPINGEN med REA men men......
NU SKA JAG BERÄTTA OM MIN FLYGRESA....

DET ROLIGA MED RESAN BÖRJADE NÄR JAG HITTADE ETT PASS PÅ FLYGPLATSEN PRECIS
NÄR JAG SKULLE GÅ PÅ PLANET! EFTERSOM JAG TRODDE DET VAR MITT SÅ ÖPPNADE JAG DET FÖR ATT KOLLA OCH PÅ BILDEN I PASSET VAR EN RÅÅÅÅ LÄCKER KILLE ! OCH UTAN ATT JAG MÄRKTE DET SÅ
STOD DEN RÅÅ LÄCKRA KILLEN FRAMFÖR MIG OCH UNDRA OM DET VAR HANS PASS SÅ DÅ
GAV JAG DET TILL HONOM ......
SEN FRÅGADE HAN MIG VAD JAG HETTE OSV. SÅ VI PRATADE HELA VÄGEN TILL PLANET!

SEN VISADE DET SIG ATT JAG SATT PÅ SAMMA RAD SOM HONOM I PLANET VI HADE BARA GÅNGEN MELLAN OSS !
JAG SATT BREDVID HANS BRORSA OCH HANS FLICKVÄN SOM BARA RÅÅ HÅNGLA HEELA TIDEN....HAHA....
EFTER ATT VI HADE PRATAT EN STUND SÅ SA HAN HELT PLÖTSLIGT:
"FAN VAD DET ÄR SNYGGT MED RALPH LAUREN PÅ TJEJER"..........SOM JAG HADE.....
DÅ FICK JAG SÅÅN GÅSHUD..........

DET ÄR DET NI FÅR VETA OM MIN FLYGRESA....
// Julia :D

Kommentarer på STHLM gossips
Postat av: olivia

HAHAHAHAHAHAHA

Julia då...! <3<3 <3 <

2010-07-30 @ 22:11:12
URL: http://stockholmgossips.blogg.se/
Postat av: johanna

vill du snabbt på fler besökare gratis till din blogg? Gå då in här, hur enkelt som helst :) ps. jag är själv medlem där och rekomenderar sida starkt! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idiotifighten

2010-07-31 @ 14:12:00
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Här kan du komentera.:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Kommentar:

YOU KNOW YOU LOVE ME
RSS 2.0