PACKA!

GOd morgon! ;)
Vaknade nyss av att jag hade glömt passienderna! Så det var jätte ljust utomhus -.-
Fast om man ska tänka possietivt så e det fint väder :D
Men jag kan ju inte vara utomhus och njuta... Nej nej, jag måste stanna hem och och packa! Jag ska på Ängsholmen på söndag (E TAGGAD!!)
Elr jag kanske bara måste lite snabbt till fältöversten, för att fixa mygga, solkräm och sånt ;)
I morgon så kommer mina kusiner, som bor i malmö. Killen heter Sebastian och ska börja andra ring efter sommaren. Och lillasystern heter Martina och ska börja i nian efter sommaren ;)
Dom kom hit till STHLM för att skaffa visum, sebbe (hihi) Ska plugga i USA i ett år.
Tyvärr så hinner jag bara vara med dom en dag.... Så jag och martina sticker till gröna lund (tror jag) :P

Kommentarer på STHLM gossips

Här kan du komentera.:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Kommentar:

YOU KNOW YOU LOVE ME
RSS 2.0